Het komt steeds dichterbij - Reisverslag uit Boekel, Nederland van Anne Helvoort - WaarBenJij.nu Het komt steeds dichterbij - Reisverslag uit Boekel, Nederland van Anne Helvoort - WaarBenJij.nu

Het komt steeds dichterbij

Blijf op de hoogte en volg Anne

24 Maart 2014 | Nederland, Boekel

Ja ja het gaat toch echt gebeuren. Ik, Anne van Helvoort ga op buitenlandse stage naar Gambia samen met Pippa!

Terwijl de advertenties van e-readers in mijn ooghoek voorbij flitsen schrijf ik dit blog. Ook ik heb toch nog snel de keuze gemaakt om een e-reader te kopen, omdat je toch 16 weken lang weg bent en je koffer al zwaar genoeg is, zonder al die boeken.

Maar even snel iets over mij;(terwijl jij mj waarschijnlijk wel zal kennen, anders lees je dit blog niet! haha)

Ik ben een 21 jarige jonge dame uit Boekel(Mijn Tinder slogan(grapje)), die nu nog bezig is met haar stage bij Mars Veghel en over 3 weken vrijdags klaar is met stage en maandags in het vliegtuig zit naar Gambia. Maar ik vlieg niet zomaar naar Gambia, ik ga daar namelijk op buitenlandse stage voor mijn opleiding Voedingsmiddelentechnologie. Ik zit nu in het 3e jaar en volgend jaar moet ik alweer afstuderen.

Verder vind ik het leuk om gitaar te spelen en zal ik waarschijnlijk ook zo gek zijn om mijn ukelele mee te nemen in mijn handbage!

Mensen, ik hoop jullie de komende maanden te voorzien van licht leesbare lectuur, waarbij je kan genieten van al onze avonturen.

Leuk dat jullie geïnteresseerd zijn!

Groetjes, Anne (

  • 09 April 2014 - 18:23

    Hermien Van Gool:

    Hoi Anne,
    Ik heb je blog meteen opgezocht thuis en bij de favorieten gezet. Ik ga je zeker in de gaten houden (is dat nodig dan??).
    Ook daar in het verre Gambis heel veel succes gewenst. En ik hoop dat je het daar net zo naar je zin krijgt als bij ons, bij de Mars ;-).
    Dat je maar lekker veel gaat schrijven hier.....

    groetjes van mij ;-)


  • 13 April 2014 - 11:06

    Erik Janssen:

    Hallo Anne,de dag voor vertrek!! Ik had genoten van je presentatie van vrijdag! Erg goed gedaan. Vandaag zal wel een dag van afscheid nemen worden van al je vrienden en familie. Succes daarmee en voor morgen een hele goede reis gewenst en ik verheug me al op je eerste verslag die deze week ongetwijfeld zal verschijnen. Heel veel geluk en succes!!
    Met vriendelijke Veghelse groet, Erik

  • 23 Juni 2014 - 16:25

    Marjo:

    Hoi Anne,

    Nu je al vertrokken bent naar Gambia, en ik niet zo handig ben met de computer, bleef het reageren op je 'blog , maar liggen. En omdat ik met jou in gesprek was via 'hangout, komt 't er dan helemaal niet meer van.

    Maar al 'doende leert men, dat zie maar,het lezen van je blogs is elke keer weer een happening, al is deze 1e blog nog in Boekel geschreven,toch al leuk om te lezen ,het avontuur tegemoet, met alle voorbereidingen, wat dat met zich meebrengt,want och, wat komt er veel bij kijken om voor 'n aantal maanden weg te gaan.

    Denkend alleen al aan alle inentingen die je ervoor gehad hebt, en dan moet je nog elke dag dat je in Gambia bent een malaria-pil slikken, zelfs nog even als je weer in juli in Nederland bent

    Anne je gaat een 'groot avontuur aan heel spannend allemaal, ook voor ons, maar dat kun jij wel 'handelen, we wensen jou ontzettend veel succes met alles wat je daar gaat doen, maar bovenal een hele leuke,inspirerende en mooie tijd toe ,met allemaal leuke mensen om je heen.

    Een hele leerzame tijd ook, in een heel ander werelddeel waar alles zoveel anders is als bij ons!

    Anne geniet bovenal van alles ,je 'greep deze kans , anders was je er misschien wel nooit gekomen.

    We blijven jou natuurlijk altijd volgen ,vele groetjes van papa en mama.

  • 28 Juni 2014 - 19:54

    MARCOEN OOMEN :

    ik zelf kom al een jaar of 9 in gambia.
    het is hard nodig om die mensen daar te helpen.
    daarom ga ik per 1 juli containers vervoeren naar gambia.
    wil u daar gebruik van maken, even een mailtje naar gambiaforyou@hotmail.com
    u ontvang dan meer info het verzenden van goederen.

    met vriendelijke groet

    gambia for you
    marcoen oomen gilze

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Boekel

Anne

Ja hoor, ook ik ga een groots avontuur tegemoet;) Gambia it is!

Actief sinds 24 Maart 2014
Verslag gelezen: 546
Totaal aantal bezoekers 16162

Voorgaande reizen:

14 April 2014 - 25 Juli 2014

Internship @ Gambia

Landen bezocht: